Tuesday, December 13, 2011

πως να τυλίγεις σωστά ένα ζευγάρι ακουστικά


Πώς να τυλίγεις τα ακουστικά σου σαν άνθρωποςΈχω μια τάση να κολλάω σε λεπτομέρειες, ειδικά όταν πρόκειται για θέματα οργάνωσης, και ειδικοτερότερα (πως;) όταν πρόκειται για καθημερινές μου συνήθειες. Ένα θέμα για παράδειγμα που αρκετούς δεν τους απασχολεί, είναι το «πως να τυλίγω τα ακουστικά μου πριν τα βάλω στην τσάντα». Μπορεί να φαίνεται περίεργο για κάποιους το να κάτσεις να ασχοληθείς με αυτό το θέμα, όμως εμένα μου φαίνεται ακόμα πιο περίεργο το να βγάζει κάποιος το mp3 player από την τσέπη μαζί με έναν μπόγο από καλώδια και να αφιερώνει κάθε φορά χρόνο για να τα ξεμπλέξει.
Και επειδή χθες στο μετρό συνειδητοποίησα ότι πάνε χρόνια από την τελευταία φορά που χρειάστηκε να ξεμπλέξω τα ακουστικά μου, είπα να αφιερώσω ένα post. Άμα είσαι από αυτούς που κάνουν τα ακουστικά μια μπάλα και τα χώνουν στην τσέπη, αφιέρωσε λίγα λεπτά στο να κάνεις λίγο πιο πρακτική τη διαδικασία. Πρώτον, θα γλιτώσεις πολύ χρόνο και νεύρα από το να ξεμπερδεύεις καλώδια, και δεύτερον όσο λιγότερο ταλαιπωρείς τα ακουστικά σου, τόσο περισσότερο καιρό θα τα χρησιμοποιείς.

Πριν καιρό είχα πετύχει στο YouTube έναν τρόπο να τυλίγεις τα ακουστικά ώστε να ανοίγουν αμέσως με ένα τράβηγμα. Από τότε μαζεύω πάντα τα ακουστικά μου με αυτόν τον τρόπο, όχι επειδή περιλαμβάνει μεταλάδικη χειρονομία, αλλά επειδή τα ακουστικά δεν ξαναμπερδεύτηκαν ποτέ. Δεν είναι το ίδιο βίντεο που έχω βάλει με τον τύπο παρακάτω, αλλά κι αυτό είναι μια χαρά αν εξαιρέσεις μια περίεργη φωνή που κάνει σε κάποια φάση. Προφανώς ούτε αυτός μπορεί να κάτσει ενάμισι λεπτό σοβαρός.


Ένας ακόμα πρακτικός και έξυπνος τρόπος που συνάντησα σήμερα είναι ο παρακάτω, για τις περιπτώσεις που θες να τυλίξεις τα ακουστικά πάνω σε κάποια συσκευή (αν και δεν θα βολέψει όσους έχουν μικροσκοπικά mp3 players).

1 comment:

  1. Super cool!! Thanks! Misw tous kompous kai eimai polu freak me ta kalwdia! Panta tuligw tous fortistes kai ta mouse prin ta valw stin tsanta tou laptop! :P

    ReplyDelete